Imam močan občutek, da se je v moj računalnik prikradel virus.

Kako lahko zaženem skeniranje?
1. Bližnjica za skeniranje (ikona s pajkom na zelenem polju) se med namestitvijo Dr.Weba nahaja na namizju. Na bližnjico kliknite dvakrat in skener se bo zagnal.

2. Ikona z zelenim pajkom je prikazana v orodni vrstici. Kliknite ikono z desnim gumbom. V kontekstnem meniju izberite Skeniranje in skeniranje se bo začelo.

3. Če želite skenirati točno določen objekt (datoteko ali malo), zaženite skeniranje preko Windows raziskovalca. Na datoteko ali mapo kliknite z desnim gumbom. V kontekstnem meniju izberite Skeniraj z Dr.Web (predmet z ikono rdečega pajka). Skeniranje se nemudoma zažene in datoteka bo skenirana.

4. Preverite določen objekt (datoteko ali mapo), ki ste ga našli tako, da ste ga prenesete na ikono za skeniranje ali preko odprtega okna, ko je izbrano skeniranje po meri.

Namestitev protivirusnega programa Dr. Web

Kaj je razlika med posodabljanjem protivirusnih komponent in posodabljanju podatkovne baze virusov?
Oboje cilja na to, da protivirusni program varuje računalnik pred katerimikoli in vsemi grožnjami, vključno s tistimi najnovejšimi. Razlika je v temu, da vam med posodabljanjem podatkovne baze virusov ni potrebno ponovno zagnati sistema, ko pa se posodabljajo komponente protivirusnega programa, je pa lahko ponovni zagon pogosto potreben. Močno priporočamo, da na Dr.Webova obvestila za ponovni zagon, ki so povezana s posodabljanjem komponent, reagirate zaradi tega, ker lahko posodabljanje izven sekvence povzroči slabljenje zaščite.
Zakaj Dr.Web uporabnike med posodobitvijo komponent poziva k ponovnemu zagonu?
Ponovni zagon je potreben zato, da posodobljeni Dr.Web gonilniki pravilno delujejo na opracijskemu sistemu. Protivirusne rešitve naše konkurence se posodabljajo na enak način.
Kako pogosto protivirusni programi Dr.Web zahtevajo ponovni zagon?
Doctor Web si prizadeva k čimprejšnji izdaji posodobitev komponent Dr.Web, še posebej tistih kritičnih. Poleg tega pa je zanesljivost zaščite direktno odvisna od zmožnosti protivirusnega programa, da prestreže in pozdravi najnovejše grožnje, obenem pa še vedno deluje brez napak. Izkušnje kažejo, da so za vsak posamezen izdelek, kjer posodobitve zahtevajo ponovni zagon, posodobitve izdane ne večkrat kot enkrat ali dvakrat mesečno,z izjemo programov, kjer se različice izdajajo bolj pogosto in tiste programe, ki so še v fazi razvoja.
Kaj naj storimo, če posodabljanje protivirusnega programa zahteva ponovni zagon, katerega ne morem takoj storiti?
Okno, ki uporabnike obvešča o potrebi ponovnega zagona, omogoča izbiro časa ponovnega zagona sistema. Izberete lahko opcijo takojšnjega ponovnega zagona ali pa dejanje preložite na čas, ki vam bolj ustreza.
Zakaj je v podatkovni bazi virusov Dr.Web manj vnosov kot v podatkovnih bazah ostalih protivirusnih programov?
Samo en vnos v podatkovno bazo Dr.Web lahko vodi k zaznavanju na desetine, stotine ali včasih na tisoče podobnih virusov.

Poleg tega, prisotnost tehnologije Origins Tracing™ in strukturne analize entropije znotraj protivirusnega programa Dr.Web omogoča zaznavanje zlonamernih programov tako, da so podvrženi analizi v protivirusnem laboratoriju Dr.Web.

Manjše število vnosov virusov (v primerjavi z ostalimi protivirusnimi programi) celo omogoča zaznavanje neznanih virusov (na primer tistih, ki še niso v podatkovnih bazi virusov) z večjo stopnjo sigurnosti. To so virusi, ki se ustvarijo na podlagi obstoječih virusov.

Kakšne koristi imajo uporabniki od manjših podatkovnih baz virusov in manjšega števila vnosov virusov?

1. Ohrani se prostor na trdem disku

2. Ohrani se spomin RAM

3. Med prenosom posodobitev se porabi manj spletnega prometa

4. Podatkovna baza virusov se lahko prenese z veliko hitrostjo in lahko hitro deluje med analiziranjem virusov

5. Zaznajo se lahko bodoči virusi, ki se bodo ustvarili v prihodnosti s spremembo obstoječih virusov.

Zato je ključna razlika med podatkovno bazo virusov Dr.Web in podatkovnimi bazami ostalih protivirusnih programov v temu, da Dr.Web z manjšim številom vnosa podatkovno bazo omogoča zaznavanje velikega števila virusov in zlonamernih programov.
Koliko razširitev podatkovne baze virusov ovira iskanje zlonamernih objektov?
Podatkovne baze so z vsako posodobitvijo dejansko večje. Vendar rešitve Dr.Weba uporabljajo podatkovne baze virusov z vrhunskimi tehnologijami in formati, zato da se hitrost skeniranja v primeru širjenja podatkovne baze virusov ne zmanjša.

Poleg tega so na rešitve Dr.Web uporabljene najnovejše tehnolgije, ki poskrbijo za krčenje podatkovnih baz virusov. To pa zato, ker izključujejo vnose z vsebujočo informacijo o zlonamernih programih, ki se samodejno zaznajo s pomočjo najnovejših tehnologij.
Ali obstaja pripomoček za samodejno posodabljanje protivirusnega programa in kako ga lahko aktiviram?
Ko je omrežna povezava prisotna, se protivirusni program po privzetih nastavitvah posodablja vsakih 30 minut.

Po potrebi lahko to nastavitev tudi spremenite tako, da storite sledeče: z desnim gumbom kliknite ikono Dr.Web, ki se nahaja v spodnjem desnem kotu sistemske orodne vrstice. Potem v kontekstnem meniju izberite OrodjaNastavitve in pojdite na zavihek Posodabljanje.

Alternativno lahko protivirusni program posodobite tudi ročno, in sicer tako, da s klikom na desni gumb na ikono z desnim gumbom kliknite ikono Dr.Web, ki se nahaja v spodnjem desnem kotu sistemske orodne vrstice in v kontekstnem meniju izberete Posodabljanje.
Slišal sem, da ko sem kupil protivirusni program Dr.Web, sem samo plačal za kopijo programske opreme in da bom moral plačati znova in znova za posodobitve podatkovne baze virusov in posodobitve modulov. Ali to drži?
Ne, to ne drži. Ko pri nas kupite protivirusni program, ne plačate le sam program, temveč tudi pravico do posodobitve podatkovne baze virusov in posodobitve modulov, kakor tudi možnost kontaktiranja službe za tehnično podporo v času veljavnosti vaše licence. Nihče od vas ne bo zahteval dodatnega denarja. Dokaz za to je možno najti v Licenčni pogodbi Dr.Web, katero ste vabljeni prebrati pred namestitvijo protivirusnega programa. Doctor Web prevzema številne odgovornosti in jamči sledeče.

Skozi celotno obdobje uporabe programske opreme se uporabniku odobri pravica prejemanja spletnih posodobitev podatkovne baze virusov, kakor tudi nadgradnje modulov programske opreme, saj so na voljo od nosilca pravic.

Licenčna pogodba Dr.Web je pravni dokument, ki vam kot potrošniku jamči pravice.
Zakaj priporočate posodabljanje protivirusnega programa VSAKIČ, ko je računalnik povezan na splet?
VSAK DAN se na spletu pojavi sto tisoč novih virusov - torej se vsako uro pojavi vsaj deset tisoč virusov. Velika večina teh virusov so modifikacije-bratje in sestre obstoječih virusov. Da, hevristični analizator Dr.Web in analizator obnašanja Dr.Web resnično omogočata zaznavanje visoke stopnje verjetnosti, da je datoteka okužena ali pa kar sam Trojanski konj. Ampak »verjetno okužena« še ne pomeni »zagotovo okužena«! Datoteka je deklarirana kot virus samo po tem, ko se vnos virusa doda v podatkovno bazo Dr.Web.

Vendar pa noben proizvajalec protivirusne programske opreme nikoli ne more zagotoviti, da danes nihče ne bo napisal popolnoma novi virus, katerega ne more zaznati niti najbolj popoln hevristični analizator.

V pravilu dosežejo zlonamerni programi svoje žrtve istočasno kot dosežejo laboratorij za viruse Dr.Web v namene analize in v primeru najnovejših zlonamernih programov (tistih, katerih razpoložljivi mehanizmi še niso zaznali), potrebujejo analitiki protivirusnih programov nekaj časa za razvoj in testiranje »zdravila«. Pogosta posodabljanja omogočajo zmanjševanje časa, ki je potreben, da potencialne žrtve kriminalnega napada prejmejo posodobitve. Pogosto so na voljo »zdravila« za zlonamerne programe, vendar se še niso prenesla.

Za razliko od konkurence, je glavna prioriteta Dr.Weba izdaja posodobitev čimbolj pogosto, kar zmanjšuje časovno obdobje, med katerim lahko nove grožnje predstavljajo nevarnost.

Zato je podatkovne baze protivirusnega programa potrebno posodabljati vsakič ko je računalnik povezan na omrežje ali čimbolj pogosto, v kolikor je povezava konstantna.
Ne morem posodobiti Dr.Weba; prejemam sporočilo o napaki pri posodobitvi. Kaj naj storim?
Najprej storite sledeče:

1. Prepričajte se, da je vaš računalnik povezan na splet.

2. Če uporabljate požarni zid, pojdite na njegove nastavitve in dovolite modulu za posodobitve drwupsrv.exe, ki se nahaja v mapi, ki vsebuje nameščeno programsko opremo Dr.Web, dostop do spleta.

3. Če do spletna dostopate preko proxy strežnika, ki z uporabniškim imenom in geslom zahteva preverjanje pristnosti, pojdite v nastavitve in določite naslov in vrata proxy strežnika ter uporabniško ime in geslo zanj. Če ćelite to storiti, kliknite na ikono Dr.Web v središču za obvestila z desno tipko in izberite Orodja>Nastavitve. V naslednjem oknu pojdite na zavihek Proxy strežnik in konfigurirajte nastavitve proxy strežnika.

Če boste imeli po poskusu zgoraj navedenih navodil še vedno težave, vas prosimo da kontaktirate tehnično podporo Dr.Web in podrobno opišete kako se vaš računalnik povezuje na splet(opomba: če je vpleten proxy strežnik, vas prosimo da navedete, ali je potrebno preverjanje pristnosti in ali je vaš modul za posodabljanje spletnega brskalnika ali Dr.Weba konfiguriran za uporabo preko proxy strežnika).

Po namestitvi protivirusnega program sem opazil, da modul za samoobrambo ni bil nameščen. Kaj naj storim?

Če nimate nameščenega modula za samoobrambo, storite sledeče.
1. Prenesite najnovejšo različico pripomočka za zdravljenje Dr.Web in zaženite celovito skeniranje. Pozdravite zaznane okužene objekte in jih izbrišite ali premaknite v karanteno za neozdravljive zlonamerne objekte.

2. Za tem morate ponovno namestiti protivirusni program. Odprite Dodaj ali Odstrani Programe (Windows 2000 / XP) ali Program in Lastnosti (Windows Vista / 7) v Nadzorni plošči in odstranite protivirusni program Dr.Web. Po ponovnem zagonu pojdite na C: \ Program Files \ DrWeb (ali v drugo mapo, v katero je bil nameščen program Dr.Web) in odstranite vse datoteke in mape, razen datoteke z licenčnim ključem drweb32.key.

3. Nato prenesite najnovejšo različico protivirusnega programa in ga namestite. Za registracijo uporabite shranjeno datoteko s ključem.

Dr.Web za operacijski sistem Windows obsega veliko programov.

Kateri programi dejansko ščitijo pred virusi in kateri so pomožni?
Protivirusni program Dr.Web je set programov, vsak program pa varuje svoj del vašega računalnika. Odstranitev ali onemogočenje vsaj ene komponente bistveno zmanjša zanesljivost protivirusne zaščite na splošno, zato vam močno svetujemo, da ne onemogočate nobenih modulov, razen če je to nujno potrebno.
Kako lahko onemogočim samoobrambo?
Za začasno onemogočanje samoobrambne zaščite kliknite na ikono Dr.Web z desnim gumbom v orodni vrstici in v kontekstnem meniju izberite Onemogoči samoobrambo (če ta funkcija ni na voljo, izberite Administrativni način in poskusite znova). Pojavilo se bilo okno, kjer morate vnesti številke iz slike in klikniti Onemogoči samoobrambo.

Pozor! Onemogočanje samoobrambe ni priporočljivo, zato ga čimprej ponovno aktivirajte.

Posodobitve protivirusnega programa Dr.Web

Kako lahko namestim protivirusni program?
Pred namestitvijo vam močno svetujemo, da storite sledeče:

1. Namestite vse nujne posodobitve, ki jih je Microsoft izdal za vaš operacijski sistem (posodobitve je možno prenesti iz Microsoftove spletne strani za posodobitve);

2. Za preverjanje datotečnega sistema in reševanje težav uporabite sistemska orodja;

3. Zaprite ostale aplikacije, ki se izvajajo.

Za zagon namestitve v normalnem načinu delovanja, uporabite eno od spodaj navedenih možnosti:

1. Če je namestitveni komplet sestavljen samo iz ene izvršljive datoteke, zaženite datoteko.

2. Če je namestitveni komplet na CD ali DVD mediju, medij vstavite v pogon. Če imate samodejni zagon omogočen, se postopek namestitve začne samodejno. Če imate samodejni zagon onemogočen, zaženite datoteko autorun.exe, ki se nahaja na mediju. Prikazalo se bo okno za samodejni zagon.

Nato nadaljujte s sledečimi koraki:

1. Pritisnite Namesti.

Sledite navodilom čarovnika za namestitev. Preden se začne kopiranje datotek, lahko med vsakim namestitvenim korakom izbereta dva gumba:

1. Pritisnite Nazaj za vrnitev na prejšnji korak;

2. Pritisnite Naprej za nadaljevanje na naslednji korak;

3. Pritisnite Prekliči za preklic namestitve.
Kako lahko vem, katero različico protivirusnega programa sem namestil?
Če želite preveriti številko različice, kliknite z desnim gumbomna ikono Dr.Web, ki se nahaja v središču za obvestila in izberite O programu. V naslednjem oknu boste videli številko različice Dr.Web in vse verzije modulov prav tako.
Kupil sem licenco protivirusnega programa Dr.Web. Katere izdelke naj namestim?
Pri nakupu našega protivirusnega programa boste prejeli certifikat, ki vsebuje podatek o tem, na katere naše izdelke se vaša licenca nanaša. To pomeni, da morate namestiti označen izdelek.
Želim ponovno namestiti svoj operacijski sistem. Moja licenca Dr.Web pa še ni potekla. Kako lahko obnovim svojo Dr.Web licenco na novem operacijskem sistemu?
To lahko storite na dva načina:

1. 1. Najprej onemogočite protivirusno samoobrambo (s klikom na desni gumb na ikono Dr.Web v središču za obvestila, nato izberite Onemogoči samoobrambo, vnesite znake kode CAPTCHA in pritisnite Onemogoči samoobrambo), nato kopirajte ključno datoteko drweb32.key iz C:\Program Files\DrWeb (ali drugo namestitveno mapo, kjer ste namestili protivirusni program) na izmenljivi medij. Potem najdite pot ključne datoteke drweb32.key med namestitvijo protivirusnega programa na nov operacijski sistem.

2. 2. Z naše spletne strani prenesite najnovejšo različico programa Dr.Web in zaženite namestitev. Med namestitvijo vnesite svojo serijsko številko; ključ se prenese in namesti samodejno.
Kaj je razlika med privzeto namestitvijo in namestitvijo po meri?
Pri privzeti namestitvi se vse paketne komponente protivirusnega programa samodejno namestijo v mapo C:\Program Files\DrWeb\ .

Pri namestitvi po meri lahko določite seznam komponent, ki naj se namestijo (na primer: izberete lahko možno, da se požarni zid ne namesti, v kolikor ga že imate) izberete namestitveno mapo in konfigurirate strežnik za posodobitev.
Med namestitvijo protivirusnega programa se pojavi sledeče sporočilo: “Instmsi30.exe ni najdena”. Kaj naj storim?
Če želite odpraviti to napako, morate prenesti  in namestiti posodobitev za Windows, nato pa ponovno zagnati namestitev protivirusnega programa.
Zakaj med namestitvijo Dr.Weba ne morem imeti nameščen drug protivirusni program na svojem računalniku?
Na en osebni računalnik ni dovoljeno nameščati več protivirusnih programov hkrati - to pa zato, ker se med seboj v sporu in lahko povzročijo to, da bo vaš računalnik bistveno počasnejši ali pa celo nedelujoč. Če imate na vašem osebnem računalniku protivirusno programsko opremo že nameščeno, vendar želite namestiti nov izdelek drugega proizvajalca, morate pred namestitvijo odstraniti obstoječi protivirusni program.

Če želite namestiti drug protivirusni program, morate to storiti na lastno odgovornost in prevzeti vse posledice tovrstne namestitve, saj je le-ta lahko nepredvidljiva, vsebuje pa lahko to, da se vaš osebni računalnik ne bo več mogel zagnati, kar je direkten rezultat dveh nameščenih protivirusnih programov na vašem računalniku.

Kaj je karantena?

Splošno o karanteni?
Karantena je posebna mapa, kamor protivirusni program shranjuje sumljive in okužene datoteke. Sumljive datoteke so shranjene in kasneje poslane v laboratorij Doctor Web, kjer se analizirajo, okužene datoteke pa se pošljejo v to mapo, če zdravljenje ali odstranitev iz kateregakoli razloga ni možno.
Ali lahko iz karantene odstranim viruse?
Datoteke v karanteni lahko izbrišete tako, da izberete želeno datoteko in kliknete izbriši. To bo datoteko odstranilo iz karantene in iz sistema.
Kako obnovim datoteko iz karantene?
Kliknite na ikono Dr.Web v orodni vrstici z desno tipko in izberite Orodja–> Karantena. V pomožnem oknu izberite datoteko in kliknite Obnovi.
Kje lahko najdem datoteke, za katere sem izbral dejanje "Premakni"
1. Če uporabljate Dr.Web za Windows 5.0 in Dr.Web Security Space 5.0: je ime mape karantene okuženo!!!, se nahaja v namestitveni mapi protivirusnega programa (privzeta pot C:\Program files\Drweb).

2. Pri Dr.Web za Windows 6.0 in Dr.Web Security Space je dostop do karantene na voljo samo skozi programski vmesnik. Za dostop do karantene kliknite na ikono Dr.Web v orodni vrstici z desno tipko in izberite Orodja–> Karantena.

3. Dr.WEb CureIt! Daje objekte v karanteni v C:\Documents and Settings\_vaše_uporabniško_ime_\DoctorWeb\Quarantine.
Kam Dr.Web premakne okužene datoteke?
Okužene datoteke se premaknejo v posebno karanteno za shranjevanje, iz katere lahko po potrebi odstranite datoteko, ali pa jo obnovite na izvirno lokacijo, lahko pa jo tudi pošljete na analizo v laboratorij za viruse.
Kje se nahaja karantena?
1. Če uporabljate Dr.Web za Windows 5.0 in Dr.Web Security Space 5.0: je ime mape karantene okuženo!!!, se nahaja v namestitveni mapi protivirusnega programa (privzeta pot C:\Program files\Drweb).

2. Pri Dr.Web za Windows 6.0 in Dr.Web Security Space je dostop do karantene na voljo samo skozi programski vmesnik. Za dostop do karantene kliknite na ikono Dr.Web v orodni vrstici z desno tipko in izberite Orodja–> Karantena.

3. Dr.WEb CureIt! Daje objekte v karanteni v C:\Documents and Settings\_vaše_uporabniško_ime_\DoctorWeb\Quarantine.
V nastavitvah skeniranja se nahaja možnost procesiranja okuženih in neozdravljivih datotek - Premakni v karanteno. Ali to pomeni, da se te datoteke premaknejo na neko lokacijo v mojem računalniku? Z drugimi besedami, ali to pomeni, da je moj računalnik še vedno okužen z virusom?
Glede okuženih in neozdravljivih datotek naredi funkcija Premakni sledeče:

Datoteka se premakne v posebno mapo karantene. Poleg tega, datoteka izgubi svojo končnico, ko je enkrat prestavljena. Virus je v temu primeru dobesedno razorožen in postane neučinkovit, torej neškodljiv. Kasneje lahko odprete tudi Upravitelja karantene in izbrišete datoteke, v kolikor jih ne potrebujete več.

Moj protivirusni program je našel sumljivo datoteko in jo poslal v karanteno.

Kaj lahko storim, da se znebim virusov?
Virusi v karanteni niso nevarni, ker jih ni možno zagnati. Če želite trajno izbrisati okužene datoteke, morate očistiti karanteno:

1. Če uporabljate Dr.Web za Windows 5.0 in Dr.Web Security Space 5.0: odstranite vse objekte iz okužene mape, ki se nahajajo v namestitveni mapi protivirusnega programa.

2. Če uporabljate Dr.Web za Windows 6.0 in Dr.Web Security Space: na ikono Dr.Web v orodni vrstici kliknite z desnim gumbom in izberite Orodja–> Karantena. V pomožnem oknu izberite datoteko, ki jo želite odstraniti in kliknite Izbriši.

3. Če imate protivirusni program Dr.Web CureIt!, odstranite vse objekte iz C: \ Documents and Settings \ _vaše_uporabniško_ime_ \ DoctorWeb \ Mapa karantene.

Dr. Web požarni zid

Kako lahko ustvarim aplikacijsko (programsko) pravilo v Dr.Web verziji 8 in starejših?
S klikom ikone Dr.Web z desno tipko v središču za obvestila. V meniju se premaknite preko predmeta Požarnega zidu in v padajočem seznamu izberite Nastavitve. Kliknite zavihek Aplikacija.

Če želite ustvariti aplikacijsko pravilo, kliknite na Ustvari. V odprtem oknu določite pot do izvršljive datoteke za program, za katerega ustvarjate pravilo in izberite.

1. Tip pravila za zagon omrežnih aplikacij:

- Dovoli — če aplikaciji želite dovoliti zagon procesov.
- Blokiraj — če aplikaciji želite blokirati zagon procesov.
- Ni konfigurirano — za nastavitev načina delovanja izbranega požarnega zidu za to aplikacijo.

2. Tip pravila za dostop do omrežnih virov:

- Dovoli vse — aplikaciji je dovoljen dostop do omrežja.
- Blokiraj vse — aplikaciji je blokiran dostop do omrežja.
- Po meri — dostop se določi s specificiranimi parametri.
- Ni konfigurirano — za nastavitev načina delovanja izbranega požarnega zidu za to aplikacijo.

Pravil vam ni potrebno konfigurirati ročno, če požarni zid deluje v načinu treninga - enostavneje je konfigurirati dostop do vsake aplikacije iz okna za obvestila požarnega zidu, ko se prvič poskuša povezati na omrežje.
Kateri načini delovanja požarnega zidu so na voljo?
Požarni zid Dr.Web ima štiri načine delovanja:

1. Dovoli neznane povezave — dovoljene so vse neznane povezave. Zaščita ni aktivna.

2. Način delovanja trening (samostojno ustvari pravila za znane aplikacije) — način delovanja učenje. Pravila za znane aplikacije so ustvarjene samodejno. Uporabnika se spodbudi da izbere dejanje za neznane povezave.

3. Interaktivni način delovanja — način delovanja učenje. Ko se operacijski sistem ali aplikacija poskuša povezati na omrežje, požarni zid uporabnika spodbudi k izbiri dejanja.

4. Blokiraj neznane povezave — vse neznane povezave se blokirajo brez spodbujanja uporabnika.
Ali moram onemogočiti požarni zid Windows, če želim namestiti požarni zid Dr.Web?
Če želite namestiti paket Dr.Web, ki vsebuje požarni zid, bo od vas zahtevana onemogočitev požarnega zidu Windows. Požarni zid Windows se mora onemogočiti, saj lahko v nasprotnem primeru pride do številnih sporov, ki lahko povzročijo napake ali sesutje operacijskega sistema.

Prav tako pa ni priporočljivo niti omogočanje požarnega zidu Windows med delovanjem požarnega zidu Dr.Web.
Kako onemogočim samodejni zagon požarnega zidu ob zagonu operacijskega sistema Windows?
Samodejnega zagona požarnega zidu s standardnimi orodji, ki so na voljo v sistemu, ne morete onemogočiti... Lahko pa kadarkoli začasno onemogočite različne module protivirusnega programa, vključno s požarnim zidom. Kliknite na ikono Dr.Web v orodni vrstici z desno tipko in v kontekstnem meniju izberite Požarni zid–> Onemogoči.

Opomba: Če opcija Onemogoči v meniju ni na voljo, preklopite na Administrativni način delovanja.
Vedno znova in znova prejemam sporočila o novonastalih omrežnih pravilih. Kako lahko onemogočim obvestila?
Požarni zid Dr.Web v načinu delovanja v realnem času ustvarja pravila za aplikacije, ki potekajo v sistemu, vendar pa niso na seznamu požarnega zidu. Zato morate ustvariti pravila za tovrstne aplikacije, ko se prvič poskušajo povezati na omrežje. Za specifična vrata in protokole se izda zahteva za povezavo, ki je izkoriščena s strani aplikacije- Dovolite lahko vse zahtevane povezave, samo povezavo za specifičen protokol in vrata ali pa blokirate povezavo. Enkrat, ko je pravilo ustvarjeno, požarni zid zahteve obdeluje v skladu s pravilom in uporabniku ne pošilja več sporočil o omrežnih aktivnostih aplikacije.

Vnaprej določena podatkovna baza vsebuje pravila za najbolj priljubljene programe, kakor tudi za vse storitve in aplikacije sistema Windows. Podatkovna baza se redno posodablja.

Starševski nadzor

Stran, ki jo želim obiskati, je bila blokirana s strani modula za starševski nadzor. Kako lahko to stran odstranim iz seznama blokiranih strani?
Naslov strani dodajte na beli seznam, če ste pa prepričani, da je stran po napaki blokirana, lahko lažno pozitivne prijavite Dr. Webu.
Na katerem naslovu lahko prijavim lažno pozitivne spletne strani starševskega nadzora Dr.Web?
V Dr.Webov laboratorij pošljite povezave spletnih strani, ki so s strani modula za starševski nadzor označene kot ne primerne preko  spletnega obrazca  na naši spletni strani.
Kako lahko onemogočim modul za starševski nadzor?
Kliknite na ikono Dr.Web v središču za obvestila z desno tipko in izberite Starševski nadzor–>Nastavitve. Vnesite geslo in izberite Dovoli dostop do vseh strani. V zavihku Lokalni dostop izberite Dovoli in Neomejeno v ustreznih sekcijah. Za shranitev sprememb kliknite Uporabi.

Pozor! Z onemogočitvijo Starševskega nadzora boste dovolili dostop do vseh virov na spletu, LAN-u in osebnem računalniku.
Kako lahko obnovim izgubljeno geslo za dostop do starševskega nadzora?
Obnova gesla za dostop do Starševskega nadzora ni možna. Edina rešitev je, da v register uvozite novo geslo iz posebne datoteke.

1. Za pridobitev datoteke uporabite povezavo za prenos

2. Onemogočite samoobrambo protivirusnega programa

3. Na preneseno datoteko kliknite dvakrat in se strinjajte s spremembo registra

4. Omogočite samoobrambo

5. Sedaj je vaše geslo »drweb« (brez narekovajev), ne pozabite pa ga spremeniti v nastavitvah starševskega nadzora.
Kako onemogočim blokiranje dostopa?
Kliknite na ikono Dr.Web v središču za obvestila z desno tipko in izberite Starševski nadzor–>Nastavitve. Če je to prvi zagon modula starševskega nadzora, boste morali nastaviti geslo za modul. Potem v stranskemu oknu izberite kaj želite blokirati in kliknite Uporabi.
Sistem od mene zahteva vnos gesla za dostop do starševskega nadzora? Zakaj je temu tako?
Če geslo za starševski nadzor ni določeno, boste vsakič, ko boste odprli nastavitve starševskega nadzora, opozorjeni za nastavitev gesla. Priporočljivo je, da geslo namestite tako in s tem preprečite nepooblaščen dostop do teh nastavitev. Če geslo ni zahtevano, kliknite Prekliči.
Ne morem vključiti starševskega nadzora, ker zahteva ključno datoteko. Kaj naj storim?
Če med aktiviranjem starševskega nadzora prejmete sporočilo »Ključne datoteke ni mogoče najti«, pomeni da vaša licenca ne pokriva starševskega nadzora. V temu primeru je priporočljivo odstraniti komponento: Pojdite na Start-> Nastavitve-> Nadzorna plošča-> Dodaj odstrani programe in na seznamu najdite protivirusni program Dr.Web, kliknite Spremeni in sledite za onemogočanje te komponente sledite navodilom čarovnika.
Čemu je namenjena opcija »Lokalni dostop«?
Uporabite nastavitve lokalnega dostopa za omejitev dostopa do virov na vašem računalniku - do datotek in map. Poleg tega je možno prepovedati uporabo odstranljivih medijev in dostop do omrežja LAN. Z omejevanje dostopa do tovrstnih virov se lahko izognete poškodbi ali odstranjevanju občutljivih podatkov s strani trejtje osebe in preprečite nepooblaščen dostop do zaupnih informacij.
Čemu je namenjen starševski nadzor?
Modul starševskega nadzora vam omogoča omejevanje uporabnikom dostop do določenih spletnih strani, lokalnih datotek in map in virov lokalnega omrežja. Administrator lahko ročno konfigurira seznam prepovedanih strani ali izkoristi tematske sezname, ki jih konstantno posodablja Doctor Web.
Ko kazalec miške premaknete preko ikone Dr.Web v središču za obvestila, se pojavi sporočilo, je zaščita lokalnega dostopa ter URL filtriranje onemogočeno. Kaj to pomeni in ali je to nevarno?
Zaščita lokalnega dostopa in URL filter sta lastnosti starševskega nadzora, ki sta privzeto onemogočena. Aktivirati ju morate ročno, tako da nastavite način delovanje starševskega nadzora in geslo za dostop v nastavitvah.
Katere strani se lahko blokirajo z modulom starševskega nadzora?
Modul starševskega nadzora lahko omeji dostop do določenih spletnih strani, kakor tud do strani, ki vsebujejo določene informacije ali določene subjekte (kot so strani o drogah, orožju, plačljive spletne igralnice itd.) Seznam specifičnih spletnih strani, katere je potrebno blokirati, nastavi uporabnik: Za seznam blokiranja lahko določite tako individualne naslove, kakor tudi ključne besede, ki se najdejo v URL naslovih. Blokiranje spletnih strani glede na subjekt se izvaja samodejno z uporabo seznamov, ki se redno posodabljajo pri Dr.Webu.
Ali lahko moj otrok onemogoči modul starševskega nadzora brez mojega soglasja?
Če boste nastavili geslo za dostop do starševskega nadzora, bo to lahko storil samo administrator računalnika po vnosu gesla. Če geslo ni nastavljeno, potem lahko nastavitve spreminjajo vsi uporabniki z administrativnimi pravicami.

Kako konfigurirati filtriranje neželene e-pošte v določeno mapo pri mojem e-poštnem odjemalcu?

Če želite samodejno premakniti v določeno mapo vsa sporočila, ki so označena s filtrom za neželeno e-pošto Dr.Web - recimo ji Neželena pošta - sledite spodnjim korakom.
1. Kliknite na ikono Dr.Web v središču za obvestila z desno tipko in izberite SpIDer Mail–>Nastavitve. Pojdite na zavihek Anti-spam in obkljukajte potrditveno polje poleg napisa Dodaj predpono v polje Zadeva pri e-poštnih sporočilih, ki vsebujejo neželeno vsebino. V spodnje polje vnesite katerokoli besedo ali kombinacijo pisma - to bo predpona za Dr.Web filter za neželeno vsebino, ki bo dodana na tiste zadeve sporočila, ki so določene kot neželena vsebina.

2. V vašem odjemalcu e-pošte ustvarite mapo za filtriranje neželene e-pošte in konfigurirajte pravilo, zato da bodo sporočila s predpono, ki ste jo dodali pri Dodaj predpono v polje Zadeva pri e-poštnih sporočilih, ki vsebujejo neželeno vsebino, samodejno dodana v to mapo.
Katera sporočila so filtrirana kot neželena s strani programa za zaščito proti neželeni e-pošti Dr.Web?
1. Če želimo postopek skrajšati, bomo ime »spam« uporabili za vsa neželena e-poštna sporočila. Večina jih vsebuje oglaševanje, kjer podjetja nudijo različne izdelke in storitve.

2. Najbolj nevarna med njimi so sporočila, ki vsebujejo lažno predstavljanje, ukane in prevare. Najbolj znane so Nigerijske prevare, loterijske in igralniške prevare ter goljufiva sporočila iz bank in kreditnih ustanov.

3. Naslednja so sporočila črne politike in ekonomske prevare ter tako imenovana »pisma sreče«.

4. Obstajajo pa tudi neželena sporočila tehnične narave ali »bounce« sporočila, ki se generirajo iz poštnih strežnikov kot odgovor na nedostavljeno sporočilo, bodisi da ste poslali sporočilo, bodisi da niste poslali sporočila. Tovrstna sporočila se lahko pojavijo kot rezultat slabega delovanja poštnega strežnika ali kot rezultat delovanja virusa, na primer e-poštnega črva.
Kako aktivirati filter neželene pošte Dr.Web?
Filtriranje prejete pošte se procesira s strani Dr.Web modula, ki se imenuje SpIDer Mail. Naslednji koraki opisujejo kako aktivirati filter za neželeno pošto:

1. V meniju SpIDer Mail v Windows podoknu za opravila izberite »Nastavitve« - Pojavilo se bo okno »Nastavitve« programskega modula SpIDer Mail.

2. V podoknu »Skeniraj« pri oknu SpIDer Mail »Nastavitve« omogočite potrditveno okno »Preveri za neželeno pošto« in pritisnite »V redu«, da bi shranili storjene spremembe; potem zaprite okno SpIDer Mail »Nastavitve«.

Po aktiviranju vašega filtra za neželeno e-pošto, se začne filtriranje vse vaše prejete pošte na POP3 in IMAP$ protokolih s pomočjo programov za zaščito proti neželeni e-pošti SpIDer Mail in Vade Retro.
Kako se neželena e-pošta lahko filtrira v določeno e-poštno mapo?
Če želite vsa sporočila, ki so s programom za zaščito proti neželeni e-pošto Dr.Web označena označena kot neželena, samodejno premakniti v določeno e-poštno mapo v vašem odjemalcu e-pošte, storite sledeče.

1. 1. V meniju SpIDer Mail v Windows podoknu za opravila izberite »Nastavitve« - Pojavilo se bo okno »Nastavitve« programskega modula SpIDer Mail. Pritisnite gumb »Napredno...«. Odprlo se bo okno »Nastavitve neželene e-pošte SpIDer Mail®«. Obkljukajte potrditveno polje »Dodaj predpono k zadevam sporočil neželene pošte«. Vnesite katerokoli besedo ali kombinacijo simbolov v polje spodaj. To bo predpona, ki jo bo program za zaščito proti neželeni pošti Dr.Web dodal k zadevam sporočil, ki so označena kot neželena e-poštna sporočila.

2. 2. V odjemalcu e-pošte, ki ga uporabljate, ustvarite novo mapo za neželena sporočila. Ustvarite pravilo za to mapo, da bodo vsa neželena e-poštna sporočila s predpono, ki ste jo določili v »Dodaj predpono k zadevam sporočil neželene pošte«, samodejno premaknjena vanjo.
Kako upravljati z belimičrnimi seznami?
eli in črni seznami vsebujejo naslove e-poštnih sporočili, ki jim zaupate ali ne zaupate.

1. Če je pošiljateljev e-poštni naslov dodan na beli seznam, se njegova sporočila ne filtrirajo. Če si pa pošiljatelj in prejemnik delita e-poštna naslova z enakim imenom domene in je to ime domene uvrščeno v beli seznam s simbolom »*«, se filtrira pod neželeno e-pošto.

2. Vsa sporočila, ki so uvrščena v črni seznam, se označijo kot neželena e-pošta brez dodatnih analiz.

Obe nastavitvi seznamov se morata vnesti ena za drugo in morata biti ločeni z »;«. Znak »*« se uporabi kot del e-poštnega naslova. Na primer: *@domain.org gre skozi za vse naslove z imenom domene »domain.org«.
Kam posredovati e-poštna sporočila, ki so nepravilno označena kot neželena/želena e-pošta?
V primeru, da so nekatera sporočila nepravilno filtrirana, jih je potrebno posredovati kot priloge k posebnim naslovom za analizo ali popravek tehnik filtriranja neželene e-pošte.

1. Sporočila, ki so nepravilno označena kot neželena e-pošta, se morajo posredovati kot priloge na e-poštni naslov vrnonspam@drweb.com

2. Sporočila, ki so nepravilno označena kot želena e-pošta, e morajo posredovati kot priloge na e-poštni naslov vrspam@drweb.com.

Odstranjevanje programa Dr. Web

Ali lahko kadarkoli uporabim odstranjevalec programa Dr.Web? Je zagotovo hitreje!
Pripomoček ni bil razvit, da se uporablja kot glavno orodje za odstranitev programske opreme Dr.Web. Pripomoček odstranjevalec Dr.Web je poškodovana različica programa za zasilno odstranitev od Dr.Weba. Priporočljivo je, da se protivirusni program odstrani s standardnim Windows orodjem.
Protivirusni program je zaradi sistemske napake poškodovan in ga ni možno odstraniti. Kako ga lahko popravim?
Če se nameščena različica protivirusnega programa Dr.Web iz nekega razloga poškoduje in je ni možno odstraniti po običajni poti - prosimo uporabite Odstranjevalec Dr.Web, ki je pripomoček za zasilno odstranitev. Zaženite odstranjevalec Dr.Web, vnesite znake iz kode CAPTCHA (to je nujno potrebno, zato da se potrdi, da protivirusni program poskuša odstraniti uporabnik in ne aplikacija) in pritisnite Odstrani.
Odstraniti moram protivirusni program. Kaj naj storim?
Kot vse ostale programe, je protivirusni program Dr.Web možno odstraniti s standardnimi operativnimi sistemskimi orodji:

1. Če imate Windows 2000/XP: Iz Meni–>Nadzorna plošča–>Dodaj/Odstrani programe.

2. Če imate Windfows Vista/7/10: Iz Meni–>Nadzorna plošča–>Programi in Lastnosti.

Če vam na ta način ni uspelo odstraniti antivirusnega programa, prosimo uporabite poseben pripomoček, ki se imenuje Dr.Web odstranjevalec, prenesete ga pa lahko  tukaj.
Katere izdelke lahko odstranim s pomočjo odstranjevalca Dr.Web?
Odstranjevalec Dr.Web je namenjen za brisanje rezultatov nepravilnih/poškodovanih namestitev programske opreme Dr.Web za operacijske sisteme Windows. Podprte so različice 4.33, 4.44, 5.0, 6.0, 7.0, in 8.0. Pripomoček se prav tako lahko uporabi z enakimi različicami programske opreme Dr.Web Enterprise Suite takrat, ko standardna orodja za odstranjevanje niso na voljo ali ko ne delujejo.

Dr.Web za Android

SMS ukazi za oddaljen nadzor Dr.Web Anti-theft
Svojim prijateljem, ki jim zaupate, pošljite na vašem kontaktnem seznamu programa Dr.Web Anti-theft zabeležko, ki vsebuje SMS ukaze, ki se uporabljajo za oddaljen nadzor zaščite proti kraji v zasilnih situacijah - na ta način bodo vedeli kako vam morajo pomagati.
Ali obstajajo nevarni zlonamerni programi za Android?
Da, seveda obstajajo, njihovo število pa raste. Najbolj znane grožnje so Trojanski konji Android.SmsSend so se pojavile že leta 2010. Zasnovane so tako, da pošiljajo SMS sporočila na premium številke in naročnike naročajo na različne storitve.

Trojanski konji mobilnih bank so zasnovani tako, da prestrežejo SMS sporočila, ukradejo mTAN kode in jih posredujejo kriminalcem, ki nato izvedejo različne finančne transakcije na računih nič hudega slutečih žrtev (na primer pri spletnih nakupih) in so izjemno nevarni. Android.SpyEye.1 je bančni trojanski konj za operacijske sisteme Android.

Zlonamerni programi, kot so Android.MailSteal.1.origin, Android.Maxbet.1.origin, Android.Loozfon.origin in Android.EmailSpy.origin kradejo e-poštne naslove iz imenikov naprav ter jih posredujejo oddaljenim strežnikom, tako da jim lahko napadalci pošiljajo neželeno e-pošto.
Ali obstajajo virusi za mobilne naprave?
Zlonamerne aplikacije za mobilne operacijske sisteme so najbolj rastoči segment zlonamerne programske opreme. Kot narašča popularnost operacijskega sistema med uporabniki, tako naraščajo interesi vsiljivcev in njihovi cilji za pridobitvijo vašega denarja. Število groženj za Android strmo narašča.
Jaz nikoli ne nameščam zlonamerne programske opreme! Kako je lahko moj telefon okužen?
Ni vam potrebno namestiti ničesar - vse kar morate storiti je obiskati okuženo spletno stran. In tudi ne rabi biti stran s sporno vsebino - z vidika vsiljivcev je napadanje spletnih portalov veliko bolj uporabno dejanje. Spletni portali z novicami so najbolj obiskani na spletu. Med uporabniki ali sistemski administratorji, ki ne blokirajo dostopa do tovrstnih strani, običajno ne povzročajo razloga za sum. Zato so portali z novicami za vsiljivce izjemno priljubljeno področje za delovanje. Z razširjanjem zlonamernih programov na tovrstnih straneh lahko povzroči škodo ogromnemu številu podjetjih in uporabnikov.
Zakaj je nujno varovati osebne mobilne naprave zaposlenih, kakor tudi njihove službene računalnike, še posebej če so zaposleni v finančni branži (npr. računovodje)?
Ko so zaposleni izven pisarne, niso zaščiteni pred hekerji, aplikacije ki jih uporabljajo, pa so lahko ranljive, njihovi računalniki in mobilne naprave so lahko okuženi z virusi ali trojanskimi konji, ki kradejo njihova gesla za dostop do bančništva in plačil ter denar z njihovih bančnih računov.

Zaposleni se preko svoje naprave redno povezujejo na službena omrežja, s tem pa ogrožajo zaupne podatke in denar - ne samo svoje zasebno premoženje, temveč tudi premoženje podjetja. Incidenti, ko zlonamerni programi iz osebne naprave prodrejo do lokalnega omrežja podjetja, štejejo do 70% vseh vdorov.

Poleg tega, banke pogosto pošiljajo potrditvena SMS sporočila s ciljem da ohranijo varnost transakcij. Obstajajo zlonamerni programi, ki znajo tovrstna sporočila spremeniti. Protivirusni program zagotavlja, da incidenti, kjer pride do kraja denarja z računa, ne bodo nikoli skriti.
Kako lahko namestim protivirusni program?
Obstajajo trije načini za namestitev protivirusnega programa:

1. Uporabite HTV Sync. Za namestitev Dr.Web morate svojo napravo povezati na računalnik in jo sinhronizirati s HTC Sync. Za zagon čarovnika za namestitev aplikacije uporabite HTC Sync, nato določite pot do datoteke drweb-600-android.apk in sledite navodilom čarovnika za namestitev.

2. Ročno. Kopirajte drweb-600-android.apk (povezava za prenos) na mobilno napravo (iz računalnika, spominske kartice ali prenesite OTA iz naše spletne strani). Za zagon datoteke boste potrebovali upravitelja datotek.

3. Preko Android Trgovine.Pojdite na Android trgovino, najdite Dr.Web na seznamu aplikacij in izberite Namesti. V dodatnem oknu, ki prikazuje informacije o pravicah, ki jih zahteva program, kliknite V redu, aplikacija pa se bo samodejno namestila.
Kako lahko preverim, če protivirusni deluje?
Zaženite Dr.Web za Android. V dodatnem oknu pojdite na sekcijo SpIDer Guard in preverite če je prikazano sporočilo Nadzor je omogočen in varuje sistem. V kolikor je, pomeni da protivirusni program varuje vašo napravo. Če je prikazano sporočilo Nadzor je onemogočen, potem nadziranje ne deluje. Pritisnite gumb indikatorja nadzora.
Kako lahko posodobim podatkovno bazo virusov?
Zaženite Dr.Web za Android. Potem pritisnite gumb Posodobi - vse potrebne datoteke se nato samodejno prenesejo in namestijo. Za uspešno posodobitev mora vaša mobilna naprava imeti dostop do spleta.

Opomba. Lahko omogočite tudi samodejno dnevno posodabljanje. Za omogočanje dnevnega posodabljanja, pritisnite gumb Meni, nato pa pritisnite Nastavitve. V sekciji Posodobitve obkljukajte potrditveno okno Samodejno.
Kako lahko začasno onemogočim protivirusni program?
Zaženite Dr.Web za Android. Če želite zaustaviti nadzor datotek, pritisnite indikator poleg SpIDer Guard. Sistem vas bo nemudoma obvestil, da je nadzor izključen ter da je mobilna naprava lahko izpostavljena grožnjam. Z onemogočitvijo protivirusnega programa postane vaša mobilna naprava ranljiva. Dr.Web ponovno aktivirajte takoj, ko bo mogoče.
Kako lahko napravo skeniram za viruse?
Za skeniranje vaše mobilne naprave zaženite Dr.Web za Android in pritisnite Skener. V naslednjem oknu določite način skeniranja.

1. Hitro skeniranje. Protivirusni program skenira samo datoteke nameščenih aplikacij. Manj kot je aplikacij, prej se zaključi ekspresno skeniranje.

2. Polno skeniranje. Skenirajo se vse datoteke vaše mobilne naprave.

3. Skeniranje po meri. Skenirajo se samo določene datoteke ali mape. Za zagon skeniranja po meri najprej izberite objekte, katere želite skenirati in pritisnite gumb Skeniraj.

Za prekinitev skeniranja pritisnite Prekini.
Pred čem varuje Dr.Web za Android?
Dr.Web za Android varuje pred virusi in ostalimi zlonamernimi programi, ki lahko ukradejo ali poškodujejo informacije, ki so shranjene na mobilni napravi. Preprečuje tudi virusom, da bi delovale na mobilni napravi.

Opomba: Dr.Web za Android lahko varuje samo mobilne naprave, podatkovne baze virusov pa se razlikujejo od podatkovnih baz, ki se uporabljajo za varovanje osebnih računalnikov in prenosnikov. Za zaščito računalnika uporabite ustrezne izdelke Dr.Web.
Kako si lahko ogledam poročilo skeniranja?
Zaženite Dr.Web za Android in izberite Statistika. Okno za statistiko prikaže število obdelanih datotek in informacije o vseh dejanjih, ki so jih izvedle komponente protivirusnega programa. Možno je tudi ponastaviti statistiko (Meni→Izbriši statistiko) ali pa jo shraniti v datoteko dnevnika (Meni→Shrani dnevnik).
Kako lahko Dr.Webu pošljem poročilo skeniranja?
Zaženite Dr.Web za Android in izberite Statistika. Pritisnite Meni in izberite Shrani dnevnik na SD kartico. Datoteka DrWeb_Log.txt se bo shranila v mapo /Andoroid/data/com.drweb/files/ in prikazalo se bo odzivno obvestilo. Če želite poslati zahtevo za podporo, uporabite spletni obrazec na naslovu  support.drweb.com/support_wizard/. Za prilaganje datoteke k vaši zahtevi pritisnite Brskaj, izberite želeno datoteko in pritisnite Odpri. Za pošiljanje zahteve pritisni gumb Pošlji.
Ali lahko posodobim podatkovne baze, po prenosu najnovejše različice iz vaše spletne strani?
Trenutno ne morete posodobiti protivirusnega programa s kopiranjem podatkovne baze virusov na mobilno napravo. Za posodobitev podatkovnih baz uporabite vgrajeni modul za posodobitev.

Opomba: za posodobitev je potrebna povezava s spletom.
Kako lahko obnovim datoteke na njihovo izvorno lokacijo, po tem ko jih protivirusni program premakne v karanteno?
Zaženite Dr.Web za Android in izberite Karantena. Pritisnite na datoteko, katero želite obnoviti. V naslednjem oknu boste videli vse informacije o tej datoteki in zlonamerni kodi, ki jo datoteka vsebuje. Pritisnite gumb Obnovi - datoteka se bo nato premaknila v izvorno mapo.
Kako lahko odstranim protivirusni program?
Pojdite na meni Nastavitve v napravi in izberite Aplikacije→Upravljaj z aplikacijami. V zavihku Tretja oseba pritisnite Dr.Web za Android. V dodatnem informacijskem oknu aplikacije pritisnite Odstrani. Če želite trajno izbrisati protivirusni program, pritisnite V redu v potrditvenem dialogu za odstranitev aplikacije.
Kaj so funkcije SpIDer Guard?
SpIDer Guard je zasnovan tako, da konstantno varuje mobilne naprave pred virusi in ostalimi grožnjami. Naloži se na spomin med zagonom operacijskega sistema Android in skenira vse datoteke, do katerih uporabnik dostopa, v realnem času.
Kako si lahko ogledam statistiko protivirusnega programa?
Zaženite Dr.Web za Android in izberite Statistika. Okno za statistiko prikaže število obdelanih datotek in informacije o vseh dejanjih, ki so jih izvedle komponente protivirusnega programa. Možno je tudi ponastaviti statistiko (Meni→Izbriši statistiko) ali pa jo shraniti v datoteko dnevnika (Meni→Shrani dnevnik).
Kako lahko dostopam do nastavitvenega menija Dr.Web za Android?
Zaženite Dr.Web za Android in pritisnite gumb Meni na svoji mobilni napravi. V oknu, ki se prikaže, izberite Nastavitve.
Pojavilo se je opozorilo za virus. Kaj naj storim?
Pritisnite ikono Dr.Web v središču za obvestila. V naslednjem oknu boste videli vse razpoložljive informacije o grožnji. Nato pritisnite na to sporočilo, izberite želeno dejanje: izbris datoteke, premik v karanteno ali ignoriranje opozorila.

Opozorilo! Izbira opcije Ignoriraj ni priporočljiva! Če mislite, da je protivirusni program storil napako, izberite Karantena, nato pa datoteko pošljite v laboratorij Doctor Web na podrobno analizo.
Čemu je namenjena karantena?
Protivirusni program premakne sumljive in okužene datoteke v mapo karantene. Sumljive datoteke se nahajajo v karanteni z namenom, da se pošljejo v laboratorij za viruse Doctor Web, da se analizirajo, medtem ko se okužene datoteke izolirajo, v kolikor zdravljenje iz kateregakoli razloga ni možno.
Kako lahko Dr.Webu pošljem sumljivo datoteko iz karantene?
Če želite poslati sumljivo datoteko, uporabite obrazec na naši spletni strani:  drweb.com/sendvirus/ . Za prilaganje datoteke k vaši zahtevi pritisnite Brskaj, izberite želeno datoteko in pritisnite Odpri. Za pošiljanje zahteve pritisni gumb Pošlji.
Kje je shranjen dnevnik posodobitev?
Informacije o številu virusov v podatkovnih bazah in datum zadnje posodobitve se nahaja v statistikah protivirusnega programa.
Ali lahko protivirusni program uporabim za blokiranje določenih številk iz moje mobilne naprave?
Dr.Web za Android ne blokira odhodnih klicev.
Ali protivirusni program vpliva na delovanje moje mobilne naprave?
Protivirusni program Dr.Web zasede približno 1 MB spomina vaše naprave. Samo nadzornik datotek, ki beleži sistemske procese, je vedno prisoten v spominu. Nadzornik zahteva določeno količino virov, vendar nima bistvenega vpliva na splošno delovanje naprave.
Kako lahko aktiviram in konfiguriram zaščito proti kraji v programu Dr.Web za Android?
V glavnem meniju aplikacije izberite Anti-theft. V oknu čarovnika za konfiguracijo vnesite in potrdite geslo. Če je potrebno, ustvarite  seznam prijateljev (seznam številk, katerim zaupate).

Podrobnejše informacije o konfiguraciji zaščite proti kraji lahko najdete v ustrezni sekciji dokumentacije.

Nato lahko prilagodite varnostne parametre zaščite proti kraji: nastavite pogoje blokiranja in dejanja, ki ji program izvede v kolikor se ti pogoji izpolnejo. Več informacij o temu lahko najdete tukaj.

Za aktiviranje zaščite proti kraji, uporabite geslo, ki ste ga prej določili.
Pozabil sem geslo za zaščito proti kraji. Kako lahko odklenem svoj telefon?
Lahko izberete med tremi načini za odklep naprave, odvisno od različice programa Dr.Web za Android, ki ga uporabljate in razpoložljivosti seznama prijateljev.

1. Če uporabljate Dr.Web za Android 7.0 ali novejši, uporabite posebno storitev na.

2. Če ste med konfiguracijo zaščite proti kraji (velja za katerokoli različico) ustvarili seznam prijateljev, lahko zaščito proti kraji onemogočite tako, da pošljete ustrezen SMS ukaz iz zaupane številke. Za več informacij o SMS ukazih sledite tole  povezavo.

3. Če uporabljate Dr.Web za Android 6.0 in niste ustvarili seznama prijateljev, morate poslati  zahtevo  v center za podporo uporabnikom Doctor Web. V svoji zahtevi boste morali navesti sledeče informacije:

- Vašo Dr.Web serijsko številko.

- Fotografijo škatle, garancijsko kartico ali ostale dokumente, ki se tičejo blokirane naprave, morajo pa nujno vsebovati berljivo številko IMEI.